måndag 1 november 2010

Måndag idag då

På väg till Öppna fsk

Närbild på finaste

Studsa på elefanten är superkul

(Bilderna är inte från idag, utan från en annan dag på Öppna fsk)
Hade en helt underbar mysmorgon, som vanligt, kommer sakna dom jättemkt när jag börjar jobba :´(
Livia somnade, och då passade jag på å glo på tv å slappa lite i soffan.
Sen kom Linda å Milo över å hälsade på.
Och sen tog vi en gemensam promenad till Herrgården å Öppna fsk.
Där va de skoj å trevlig som vanligt!
Micke, som va ledig idag, eftersom sotaren va i huset imorse, kom oxå till Herrgården.
Det tyckte Livia va jättekul, å va hon gjorde sig till, fnittrade å busade för pappa :-D
Sen gick jag, Linda å barnen till Ica å handlade å sen stannade vi å beställde Sushi, eller Linda beställde, rå-fisk-bajs, och jag beställde avocadoknippen.
Sen delade vi på oss, de gick hem till sig å vi gick hem till oss, dit Micke hade åkt i förväg.
Han skulle hämta lite X-boxspel, men han stannade en stund å busad me Livis oxå.
Livia, som inte riktigt kommit in i vintertiden än, somnade runt 18:45 och jag har precis smällt i mig maten jag beställde runt kl 15 idag, tur att de ska ätas kallt å inte behöver käkas upp på en gång.
Jaha, nähe, nu ska ja studsa in i en dusch å sen väntar tv:n, soffan å datan och senare sängen.
Tjing Tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar