tisdag 23 november 2010

Inställt...

Livis sov ju hos sin farmor natten till idag, eftersom farmor lääängtade så efter henne =)
Jag ställde klockan på 09:15, men trodde aldrig att jag skulle sova så länge, men det gjorde jag, så det behövdes nog.
Vi hade planer för idag, först va tanken att jag skulle till tandl. kl 10, men jag bokade in en ny tid ist, eftersom jag är förkyld å hostar.
Så det känns inte så lockande å ligga å gapa i en stol då.
Men planerna för idag var att åka å hämta Livis runt kl 11 å sen möta upp 1 vän m. barn, på stan, gå å käka lunch å ev handla lite julklappar.
Men, som vanligt blev det inställt.
9 ggr av 10 så blir det inställt med denna vän =(
Hon kände sig jättetaskig, men mådde inte bra, och det får man ju respektera!
Hon hade ju sina själ, om man säger så, men ändå.
Känns nästan så att man måste ha nåt annat inbokat, för säkerhetsskull med denna vän, så man inte står här utan planer när det blir inställt.
Hon har mkt i sitt liv, många barn å så har hon inte mått så bra det senaste året, och jag lider med henne, det gör jag verkligen.
Men det är så surt att det aldrig blir som man planerat.
Som idag, jag hade från början andra planer, skulle hem till en kompis med mammagruppen, men ställde in det pga tandl.
Men vi hade ju kunnat åka dit ändå eftersom jag inte skulle till tand, men nej, eftersom jag bokade stan med denna vän så hörde jag inte av mig till mammagruppen.
Och så blir det ingenting ist, av nåt...
Jag älskar denna vän jättemkt och hon är en av mina närmaste vänner, men jag blir så ledsen när det vi planerat bara skiter sig hela tiden, eller inte jämt, men vääldigt ofta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar