torsdag 25 november 2010

Trevlig torsdag

Idag begav vi oss ut i snöstormen, hela vägen ut till bilen :-P
Vi tog den och åkte in till Moraberg, där vi mötte upp Susanne å William!
Vi handlade lite julpynt mm å gick å kikade lite.
Tanken va väl att vi skulle gå å äta sen, men Susanne får ett samtal hemifrån om att brandvarnaren har tjutit å att det luktar bränt.
Så vi betalade de vi plockat på oss och sen följde vi med hem till dom.
Vi åt jättegod macka som Susanne ordnade å barnen åt mat.
Sen lekte vi och pratade lite "skit", mkt trevligt!
Vi åkte hemifrån runt kl 10:00 och kom hem ca 17:00.

Vilket jävla väder det varit, va ju inte kul å köra, men men, de gick!
På väg från Tälje hem till Susanne så fick jag dock bromsa HÅRT på motorvägen...
Låg bakom en långtradare som plötsligt bytte fil (trodde han skulle stressa om nästa bil, eftersom han precis stressat om mig)
Men när han byter så ser jag något stort, grått i mitt körfält, det va en plogbil, som plogade väggrenen, och han tog upp HELA mitt körfält...
Såg ju inget bakom långtradaren, men hann ju se plogbilen i tid, eftersom jag höll avstånd, men det va lite läskigt! :-/
När vi kom hem så åt vi middag och sen fick Livis bada.
Hon har bara sovit 30 min på hela dagen :-O (om man räknar bort de där 10 min som hon sov i bilen på väghem från S och W)
Nu sover hon som en liten stock och jag ska sega på soffan :-P

Har odlat kattgräs (!!) åt kattf**n ;-)
Idag blev det klart å jag gav henne det, tror ni hon åt det?
NÄ, hon gick runt det, luktade å kollade på det, precis som om det va Giftek eller nåt, som jag gett henne...
Jaja, hon kommer väl förhoppningsvis på att det är gott (?) snart, så hon ger faan i mina blommor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar