fredag 12 november 2010

Blåklocka, klippning och Banditkryssning

Igår kom Linda å Milo hit på fm och lekte med oss tills vi gick till bvc för återkontroll.
Jag fick MVG eftersom hon tycket jag skött utslagen så bra, dom är nästan helt borta nu =)
På eftermiddagen när Livis sovit klart så åkte jag å lämnade henne till hennes farmor en stund å åkte sj till Rusta å bytte kopplingen, som va trasig, till ljusslingan ute.
Efter det bjöd fd svärmor på middag, Livia snubblade på sin overall å dundrade in i henne skänk i hallen, och fick sin första blåtira =(
Eller det är ingen riktig blåklocka utan mer rött, lite svullet å liiiite lila typ!!
Vi såg inte exakt VART hon slog i å kylde på sidan av huvudet, men efter typ 5 min svullnade ögat upp, på sidan =(
Mammas lilla älskling <3
När vi kom hem så la sig Livis och jag packade, fixade naglarna å donade.
Idag skyndade vi iväg till Öppna fsk för att hinna va där ett tag innan jag skulle till fasters salong å klippa mig.
Vi hann iaf va på öppna fsk 1 timme å Livis fick ett Mariekex när vi gick, så hon inte skulle bli ledsen eftersom vi gick när de andra fortfarande lekte.
Nu har vi precis kommit därifrån och Livia sover.
Jag har packat klart (tror jag iaf, har ävl säkert glömt hälften...) och sitter nu och försöker fundera på VAD jag glömt.
Jag är JÄTTENÖJD med håret, men tyvärr är det skitväder, så så fint som det är nu lär det ju inte va när vi kommer till båten, luva som gäller för å skydda från regnet ;-)
Om ca 2 timmar kommer mamma hit, då ska jag dra till Bolaget och fixa det sista, sen kommer Micke hit när han slutat å hämtar Livis, eftersom det är hans helg att ha henne.
Själv ska jag på Banditkryssningen, ska bli skitkul, hoppas å tror på en riktigt lyckad å skojig kväll/natt!
Hoppas ni andra oxå får en fin fredag!
Skriver imorgon om jag orkar ;-)
Bye

1 kommentar:

  1. Haha. Ja i allt när jag skrev glömde jag bort det. Jag är ju läskigt glömsk. Blir lite rädd själv ibland. =) Hoppas du haft en riktigt rolig kväll och att du drack åt mig också. =) Kram

    SvaraRadera