söndag 28 november 2010

Gårdagen

Vaknade runt 10 och gick upp å gjorde mig klar.
Fixade å donade lite och sen vid 11:30 kom Linda, Angelica, Susanne, Tessan, hennes kompis, Madde och Dessi hit, vi åt lite mackor å fikade lite.
Och sen vid 12 så kom hon som höll i Barnkläderspartyt.
Hon snackade å visade kläder, och hennes 4,5 åriga dotter busade å "störde" sin mamma lite under visningen, men det va bara gulligt =)
Runt 14:00 va vi klara med beställningar och allt och då åkte alla hem, förutom Madde som stannade kvar å snackade lite.
Det va jättetrevlig, vi har ju inte umgåtts på länge så vi hade mkt å snacka om =)
Hon åkte väl hem runt l 7:15 och då hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar.
Sen kom Linda och Angelica tillbaka, och även Annika kom hit (hon skulle ha kommit på dagen oxå, men hennes dotter mådde inte helt 100)
Vi snackade, förkrökade och hade mkt skoj!
Sen tog jag, Linda och Annika, bussen in till Tälje, Angelica åkte hem.
Eftersom clubben på Berget va stängd, så visste vi inte vart vi skulle gå, men vi tog en öl på Flamingo och sen gick vi vidare till Stanleys.
Visst, det är ett riktigt fjortishak/köttmarknad, men eftersom det va folk där och vi betalat 90 kr i inträde, så valde vi att stanna där resten av kvällen.
Vi gjorde det bästa av kvällen och hade så jävla kul!
Vi stod på dansgolvet typ hela tiden, fy faan vilka äckliga, sliskiga människor det finns, men VI hade iaf kul! =)
När de stängde så stod vi utanför å pratade med lite folk vi kände, och inte kände, Annika gick fram å diskuterade med polisen, vilket jag inte tyckte va så bra idé, eftersom hon va... liiiite... för överförfriskad, så jag tog henne därifrån ;-))
En tacksam polis, med snöstorm i hela ansiktet, tackade mig å återgick till sitt arbete hahaha Annika du e go´du =)
Efter att ha stått där utanför läänge, så gick vi å handlade mat och sen, efter att ha fått vår mat, pratat med ännu fler och pulsat i snön så fick jag å Linda äntligen tag i en taxi och åkte hem (Annika åkte hem med sin gubbe som kom å hämtade henne).
Jag kom innanför dörren runt 03:30 (fråga mig inte vart tiden tog vägen)
Efter att ha käka, sett lite på tv, pratat i telefonen med Linda och hoppat in i en värmande dusch så gick jag å la mig 05:00 :-O
Som sagt, en RIKTIGT jävla lyckad lördag, tack alla ni som va med!
Och kram på er!

1 kommentar:

  1. Tack själv! Det var trevligt. Jag la mig också i bingen vid 5 haha... Undrar vad som hände efter krogen då vi liksom inte verkade hitta hem! Haha =)
    Kram <3

    SvaraRadera