söndag 28 november 2010

Min underbara dotter


Det finns inga ord i världen som kan beskriva den kärleken jag känner för dig.
Jag kan sitta å titta på dig i evigheter å bara le.
Att jag älskat innan det visste jag, men det här är inte bara kärlek, det här är inte älskar, detta är nåt MKT MKT större.
Jag tittar på dig å känner att jag skulle kunna gråta av lycka bara för att du är min dotter.
Det bubblar i magen och jag vill bara vara med dig dygnets alla timmar.
Du är mitt allt, och jag älskar dig till månen och tillbaka!
Du gör mina timmar, du gör mina dagar och du gör mitt liv.
Aldrig hade jag vågat hoppas att jag å Micke skulle kunna få en så underbar dotter, men det fick vi =)
Jag är så stolt över dig och jag älskar dig så det gör ont!
Finare finns inte, underbarare existerar inte och vackrare går inte att finna!



Tack för att du finns min älskade dotter <3

1 kommentar: