onsdag 24 november 2010

Mån, mån, och sen... fre?



Gissa vart vi va idag... Jo på Öppna fsk, vilken surprise va :-D
Sen runt kl 15 så kom Susanne å William hit å lekte med oss, vi tog även en promenad till Ica.
Satan vad de blåser ute, helt sjukt! :-O
De åkte hem vid 16:30, och då åt jag å Livis mat och lekte lite.
Sen blev det massa mys i soffan, och nu sover hon, hon va trött idag!!
Hon va så söt när hon skulle äta, jag satt på huk vid hennes stol och så låtsaspussade hon mig (hon lutade sig fram å gapade, så som hon gör precis innan hon stänger munnen för å pussas)
Å varje gång jag kom med mina läppar å skulle pussa så kastade hon sig bakåt å fnittrade.
Då killade jag henne å så höll vi på sådär flera ggr.
Men sen tillslut så sätter hon sina händer på mina kinder, håller i å ger mig tusen pussar på munnen och sen klappar hon mig på mina kinder, sååå mysigt!!! <3
Å i förrgår satt hon å gav nallen vatten, när hon satt i sin matstol.
Hon smaskade med munnen, som om hon åt eller drack nåt, å när jag tittar dit sitter hon med pipen i nallens mun å smaskar.
Klart det måste låta om nallen ska få i sig nåt, fattar väl alla ;-))
Mammas lilla underbara!

Vet inte vad det är med mig denna v...
Igår skrev jag på min status på fb att det inte finns nå bra program på tv på måndagar mellan 20-21(de va ju tis igår)...
Idag när jag skulle till Öppna fsk stannade jag till i backen nedanför, eftersom jag trodde jag kom helt fel tid, eftersom det "va måndag idag".
Och idag när jag pratade me Micke å han frågar om jag ska ner på stan nåt, typ imorgon, så säger jag att jag ska på Öppna fsk imorgon innan han kommer å hämtar henne.
Då säger han: Ja, men det är ju onsdag idag.
Ja, säger jag och kopplar inte alls vad han menar, förens vi lägger på å det går upp för mig att det är ons idag och jag pratade om fredagen...
Så alltså, om man ska sammanfatta denna vecka, i dagar som jag tror de är, så är det
måndag, måndag, måndag, fredag...
Nån som fattar...?
NÄ, inte jag heller :-/

2 kommentarer:

  1. haha du är för rolig!!!

    Visst är dom underbara barnen med alla sina ideer, miner & gester =)
    kraaaaaam Mika

    SvaraRadera
  2. Ja se på fan! Jag hade ju stavat galet igen. Fick läsa typ 4 gånger till innan jag såg det haha.

    SvaraRadera