tisdag 2 november 2010

En dag i Åkers


Dagen har spenderats hemma hos mamma å systrarna nere i Åkers.
Vi åkte dit efter att Livia hade sovit, runt kl 12, och vi kom hem för ca 30 min sen.
Vi har käkat, busat, varit en sväng på Hedlandet å tankat i Mariefred :-)
En mysig dag, som vanligt när man är där nere!
Livis somnade i bilen på väg hem!
Nu blir det soffläge medans jag inväntar Desperata hemmafruar, om jag orkar hålla mig vaken tills dess.
Fattar inte, Livis har sovit jättebra, som hon alltid gör på natten, men ändå är jag pisstrött idag.
Känns som om nån hällt sömnpulver i mina ögon å i min kropp, undra vem det kan vara... *funderar* ;-)
Regnet öser ner å det är kolsvart ute, då är det mysigt å kura ihop sig i soffan, och det ska jag göra nu.
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar