söndag 14 november 2010

Bandit-kryssningen

Glada å fulla, eller några e bakis =)

Kvällens outfit

Förkrök i grabbarna Grus hytt

Party-Love
Vilken jävla kul kryssning, såå lyckad å så härliga människor!!
Kvällen började på Goggos där vi åt och tog en öl/cider.
Sen gick vi hem till Johnny, där vi typ vände i dörren eftersom skjutsen kom.
Väl på terminalen va de en lång och varm väntan, men det gick bra.
Såg en jättesöt hund när vi skulle gå på båten, tänkte precis böja mig ner för å klappa, då jag inser att det är en knakhund...
Kanske hade missförståtts om hunden hade gett mig uppmärksamhet å velat hälsa på mig :-/
Vi gick ner till hytterna, dumpade sakerna och gick till Taxfree och handlade kvällens ranson.
Tessan, jag och Tessan gjorde oss klara i vår hytt och sen gick vi över till pojkarna där vi partade loss.
Efter någon/några timmar så gick vi upp till scenen där banden spelade.
Jag drog i mig lite för mkt, lite för snabbt, å vid 01:30-tiden behövde jag nanna kudden, så Tessan hjälpte mig halva vägen å hitta till hytten =)
Har aldrig lagt mig så tidigt, någonsin på en kryssning, vuxenpoäng eller bara dåligt alkoholsinne? :-P
Vaknade upp 09:30, pigg som en lärka, och efter en dusch å lite tandborstning å smink så va man som ny igen.
Då kom Tessan förbi oss å vi drog iväg å började om på nytt igen.
Lyssnade på band, minglade och festade loss, sååå jävla kul.
Blev lite mobbad, eftersom jag såg en tjej med samma väst som mig, blev lite bitter, tills jag tittade upp å insåg att det va en spegel jag gick förbi hahaha.
Och dum som jag va så nämnde jag ju det för en eller två, sen gick djungeltrumman, å i detta sällskap går en sån grej inte förbi obemärkt :-)
Men den bjuder jag på.
Lyckades med en del annat oxå, gick bla förbi en snubbe som sitter med Jäger-skarf på huvudet, jag säger "Haha, du ser ut som en muslim"
Han spärrar upp ögonen, och ser lite sur ut och säger "Jag ÄR muslim"
Jag: "Öh, jaha, är du, coolt för dig. Men alltså du ser ut som en sån där Muslimtant, du vet"
Jag låtsas sätta en skarf runt huvudet, och hålla i den under hakan, sen vaggar jag med kroppen, och sjunger "Na na na" Då börjar dom skratta å jag känner att jag har "lagat" spänningen och kan gå vidare.
Det va min bild av en muslimtant, eller va då?
Jaja, skit samma, bara så typiskt mig att lyckas hitta den ENDA jävla muslimen på heela båten typ... =)
Idag mår man som man mår, men det va det helt klart värt, så jävla skoj!
Längtar redan till nästa gång, tack alla som gjorde denna kryssning till ett härligt minne!!!

1 kommentar: