söndag 31 oktober 2010

Fotboll å härlig dag, em och kväll

Hade svinkul igår, både på krogen å på förfesten, fast jag va nykter!
Tjejerna frågade flera ggr om jag verkligen va nykter, de tyckte väl jag va lika knäpp som dom, fast dom va fulla. =)
Men jag är inte den som är den, jag bjuder gärna på mig själv!
Vi gick ju ut på Berget, å tjejerna delade på mitt inträde, eftersom jag körde dom, JÄTTESNÄLL!
Jag dansade t,om, jättelite, men ändå, att dansa nykter hör till ovanligheten kan jag lova.
01:40 satte jag mig i bilen och åkte hem, då va jag trött.
Men när jag väl kom hem så kom jag in i andra andningen tror jag å satt å glodde på tv å surfade till runt kl 3 (4 sommartid) :-O
Imorse sov jag lääänge, sen gick jag upp å segade lite framför tv:n.
Runt 12:30 kom Micke å Livis, men hon va jättetrött å sov typ ända tills jag å Micke skulle åka.
Hon vaknade så jag hann pussa på henne lite å ge henne mellis, sen kom hennes farmor å jag å Micke drog till Råsunda.
AIK:s sista hemmamatch stod på schemat, Elfsborg stod för "motståndet".
Vi spelade jättebra å det va riktigt bra fotboll, från våran sida!
Micke och jag hade det jättetrevligt å superkul.
I bilen på väg hem så hade vi ett riktigt skönt å givande samtal med varandra.
Det behövdes å det kändes sååå skönt att vi stod på samma nivå, både vad gäller nu å vad gäller framtiden =))
Jag visste nästan det, men det är skönt att ha fått det bekräftat.
Vad vi pratade om kära läsare, det stannar mellan Micke å mig, iaf just nu :-P
Nu nu börjar söndagsfilmen så nu lägger jag ner för ikväll!
Hoppas ni andra oxå haft en mysig å kul helg, för det har jag!
Kram till er

(Minnesnotering till mig, Livia fick sin 8:e tand idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar