lördag 20 november 2010

Besök ggr 2 och 18 årskalas!

Först fick jag inte sno nappen

Hon blev liiite putt på sin mamma när den försvann

Men sen va det lugnt! Kalasklar tjej!

Livis fikar med mormor (världens bästa mamma, älskar dig!!)
Imorse så kom Nicky och Tessan förbi och lekte med oss, fram till båda barnen behövde sova.
När Livis sov och jag slappade på soffan, så ringde Linda (och Milo) och undrade om de fick komma förbi, och självklart fick de det!
Livis sov och Milo lekte, men tillslut gav även han upp, efter att ha somnat i sin mammas famn ex antal ggr (och vaknat varje gång jag och Linda började fnissa åt honom eftersom han va så söt) så la Linda honom tillslut i Pippihuset, där han fick sova en stund, JÄTTESÖTT!
När Livis vankade så åt hon och sen kom mormor, mamma och syster Louise till parkeringen.
Vi tog min bil, eftersom barnstolen är i den, och drog upp till Söder i Sthlm, och firade fina kusinen Anna som fyllde 18 år igår.
Livis höll låda, spexade och fick alla å le.
Hon älskar verkligen att stå i centrum, mitt lilla hjärta!
De har en matta med långa "strån", där lekte hon att hon hittade saker, plockade upp dom och delade ut till min morbror och kusin, hon "fejk-skrattade" och va full av bus =)
Det va så trevligt, massa god mat och alla tokiga, roliga och underbara släktingar (inte exakt alla, men många).
En jättemysig lördag!
Vi kom hem för en liten stund sen, Livis sover, och jag tänkte väl försöka göra samma sak snart.

2 kommentarer:

  1. En otroligt söööt sakletare det är vad hon är denna vackra, söta, goa, underbara tjej. Så otroligt lik sin far är trots att hon är så söt hihi.

    SvaraRadera
  2. GULLUNGE!!!!! Hon är så himla söt Maria <3

    SvaraRadera