tisdag 1 mars 2011

Kändes bra, så nu håller vi en tumme!

Idag när jag lämnade Livia så va hon ledsen, men hade tydligen slutat gråta PRECIS när jag vinkat av och gått mot bilen.
"Fröken" sa att hon nästan ville öppna fönstret så jag skulle höra att hon inte grät längre, bara för att bevisa =)
Efter det så åkte jag upp till Huddinge på intervjun på förskolan.
Det va mkt trevligt och gick skitbra, om jag får säga det själv.
Vi skojade, skrattade och hade trevlig, och det kändes som om jag gav dem de svar de ville ha.
Fick även träffa pedagogerna som jag isåfall kommer få jobba med, och även vi klickade.
Jag var mkt nöjd när jag åkte därifrån och de lovade att höra av sig i veckan.
Jag åkte hem och glodde lite på tv innan det va dax att hämta hem sessan från dagis.
Vi åkte hem till oss och Livis va jätteledsen, ett bra tag, övertrött som en tok va hon.
Hennes morfar och morbror kom hem till oss och busade, åt middag och tittade på tv.
De kom runt 14:30 och stannade fram tills ca 18:45, mkt trevligt!
My-en gammal kollega och numera vän, som jag lämnat som referens till de jag va hos på intervjun idag, hörde av sig.
Och de hade REDAN ringt henne, så hon ringde och berättade vad hon svarat på deras frågor.
Hon hade sagt så sjukt mkt fina saker om mig, det värmde SÅ otroligt mkt, för jag vet att hon menar det!
Och de från förskolan hade sagt att de hade fått samma uppfattning om mig, när de träffade mig idag.
Det bådar ju MINST SAGT gott!!!
Men än är inget klart, så man ska ju inte ropa "tjoho" för tidigt!!!!
Bara att hålla tummarna nu och vänta på samtalet som avgör vår framtid :-P
Och om det blir ett nej så har man iaf fått lite mer kött på benen och fått känna att det finns folk som blir intresserade av min ansökan :-)
Nu sover lillan och jag ska glutta på tv och slappa!
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar