torsdag 31 mars 2011

Dag med fullt ös!

Lämnade Livis, efter en mysig morgon, på dagis och åkte sen till jobbet.
Jobbade till 12:30 och åkte sen till Huddinge C för Kurs.
Micke och Budda kom och tog en kaffe med mig innan jag skulle gå in.
Efter kursen drog jag och tvättade bilen, åkte till Bolaget, och Ica Maxi, jag handlade alkohol och lite "skönhetsprodukter".
När jag handlat klart så åkte jag ut till Micke, tog en fika, snackade lite skit och hämtade hem min Crosstrainer, så nu jävlar, Beach 2011, Here I come, eller nåt ;-)
Åkte hem, dammsög, startade en maskin tvätt, laddade diskmaskinen och sen ställde jag mig i 15 minuter på CT:n och körde fettförbränning i SNABBT tempo.
Orkade mer och snabbare än vad jag hade vågat hoppats på (hahaha, ja det där lät ju :-P )
Nu blir det lite slapp i soffan, målning av naglarna och sen en varm dusch.
Livis sover hos sin farmor inatt eftersom Annette är ledig imorgon, och sen är det Mickes helg med vår älskling.
Saknar henne redan, men vi ses ju på söndag igen =)
Ha det så bra alla!

P,s Ni har blivit väääldigt dåliga på att kommentera, KOM IGEN NU!
Det är skitskoj med kommentarer, så får man lite humm om oxå, vilka ni är som läser! ;-) D,s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar