söndag 20 mars 2011

Mammas stora tjej

Busunge! =)

Fika

Supergott med vaniljbulle! =)
Lägg till bildtext
Livis kom hem runt kl 16, då åt vi lite middag och sen gick vi ut en sväng,
men innan vi åt så fick hon två små paket, innehållande ett armband och ett halsband i varje =)
Vi gick runt och plaskade lite i vattenpölar och gungade i vårsolen.
Sen gick vi in och delade på en vaniljbulle för å fira till det lite extra på hennes 1,5 årsdag.
När man fyller halvår är kanske inte nåt man brukar fira, men jag kände att jag ville det och då gjorde vi det, så det så =)
Bullen va smaskig, men vaniljkrämen va den stora favoriten!
Efter fikat gick vi in och lekte lite i hennes lekrum och sen blev det lelle i soffan, till Bompa.
Hon va lite ledsen när hon skulle sova så jag tog upp henne och la henne på min säng och låg där tills hon somnade, vilket gick fort.
Däremot har hon vaknat till några ggr å gnytt lite, får se hur natten blir.
Ska snart krypa ner under täcket jag oxå, så man orkar upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar