torsdag 10 mars 2011

Är så otroligt stolt över vår dotter!

Hann mysa lite i soffan och äta lite frukost, innan vi drog iväg till dagis.
Livis va glad när jag lämnade henne, även fast ingen av hennes ordinarie fröknar, från avdelningen, fanns där just då.
Åkte upp och jobbade 07:30-16, efter jobbet handlade jag en snabbis på Ica, och sen drog jag hem.
Micke hämtade Livis kl 15:30, (hon hade varit JÄTTEGLAD, som vanligt hela dagen), så de va redan hemma när jag kom hem.
Ropar "Hallå" när jag kommer innanför dörren, och möts av "MAMMA", värmde underbart mkt kan jag lova!
Micke åkte och jag å Livis åt middagen som han lagat.
Efter maten så lekte vi lite, tittade på Bompa och mös i soffan.
När jag gick och blandade lelle förut så satt Livis kvari soffan och kollade på Bompa.
Då hör jag "Hejdå, hejdå, hejdå" och sen ljudet av slängkyssar.
Tittar in i vardagsrummet och ser Livia sitta och vinka till ett av barnprogrammen som slutade =)
Hon säger så himla många ord nu så det inte är klokt, så HIMLA KUL!
Och många av orden säger hon helt rent :-P
Vår lilla sessa är så otroligt duktig och jag är, som jag säger till henne varje dag, så OTROLIGT stolt över henne <3
Imorgon lämnar jag inte Livis förens kl 07:45 (börjar 08:30), så då blir det lite sovmorgon ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar