tisdag 29 mars 2011

Tisdag idag

Imorse va Livis supertrött, så det blev lite stressigt efter att jag varit tvungen att kämpa med att få upp henne.
Klädde på henne samtidigt som hon låg kvar i min säng, sen gick vi upp (jag va redan klar).
Hann mysa lite i soffan innan det, klockan 7 va dax att åka till dagis.
Lämningen gick jättebra, hon va glad och vinkade till mig när jag gick =)
Åkte upp till jobbet och jobbade kl 8-16:30.
Efter jobbet så åkte jag hem till Livis och Micke som redan va hemma hos oss.
Vi lekte, jag åt (Livis satt och åt i sin pappas knä, i soffan, tittandes på Pippi när jag kom hem) dansade, tittade på Bompa och mös.
Kl 19 la jag mig och kramades lite med Livia i min säng, innan hon skulle sova eftersom hon va lite ledsen.
Nu ligger hon i sin egen säng och håller på å somnar, vet inte om hon somnat än, men hon är iaf tyst, ska in å kolla om ett tag.
Hon är väääldigt hes just nu, vår lilla tös, låter så gulligt tycker jag, men det är säkert jobbigt =(
Hon är fortfarande lite rosslig och snorig, men annars är hon pigg och kry!
Nu ska jag ringa en vän, som jag lovat höra av mig till när Livis somnat (om hon nu somnat), sen hoppa in i en dusch och sen blir det nog bingen, ska upp tiiidigt imorgon!
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar