söndag 20 mars 2011

Grattis Livia 1,5 år idag!

Fredag:
Jobbade till 15:45, åkte till Bolaget, hämtade en pizza på Goggos och sedan hem.
Efter jag ätit och duschat så blev det häng i soffan, med datan, tv:n och kattfaan som sällskap, i väntan på att nåt skulle hända.
Runt kl 20:30 fick jag skjuts in till Tälje av en killpolare, där jag mötte upp en annan killpolare och så gick vi på fest hos några i Mariekälla.
Vi snackade skit, drack, lyssnade på musik och hade trevligt.
Har ingen aning om vad klockan var när taxin kom.
Kom hem, snackade lite skit, drack lite mer och sen somnade vi som två klubbade sälar.
Vaknade, glodde på tv och slappade!
Runt kl 14 kom mamma och syrrorna och hämtade mig och så åkte vi till Scaniarinken och kollade på kvalet, SSK-Rögle, Tälje vann! =)
PÅ hemvägen stannade vi vid Ica och jag köpte lite chips, dip och dricka och åkte hem och slappade resten av kvällen.
Somnade på soffan runt kl 21:30, vaknade typ 23:30 och gick och gjorde mig iordning och gick in till sängen å la mig.
Idag tvättade jag, städade, dammsög, bytte sängkläder, rensade och bytte ut lite av Livias kläder och dammade lite.
Efter det mötte jag Linda och Milo ute och vi tog en promenad.
Sen till Ica och handlade lite basgrejer till veckan som kommer och sen gick vi hem till oss och tog en kaffe.
Nu har dom gått hem till sig och jag sitter och väntar på Livis som kommer om en stund.
Mammas stora tjej, som blir 1,5 år idag, jag älskar dig mer än någon någonsin kan älska!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar