onsdag 2 mars 2011

Vår onsdag

Idag lämnade jag Livia på dagis utan tårar när jag åkte :-)
Körde in till Tälje och tvättade bilen medan jag väntade på Annika.
Faan så kul det måste se ut när jag använder de där tvättstationerna, jag trasslar in mig i den där
sladden, som går från taket till själva munstycket, hela tiden.
Tycker den är överallt och bara ivägen, den fastnar i backspeglarna, i nacken på mig, runt mina ben, ja ÖVERALLT =)
Jaja, efter jag trasslat mig ur "spindelnätet" så åkte jag ner till stan och mötte Annika för en fika och en shoppingrunda.
Vi snackade som vanlig massor med "skit" och hade mkt trevligt!
Efter det åkte jag och hämtade Livia från dagis och så åkte vi hem.
Gick in och åt lite mandarin, och målade lite med hennes nya tuschpennor i hennes nya Bamsemålarbok.
Sen pekar hon bort mot diskbänken och säger "macka", så då fick hon det oxå!
Så skönt nu när hon kan berätta vad hon vill ha!!!
När hon käkat klart så gick vi ut och spelade lite fotboll och plaskade i vattenpölarna här på gårdarna :-)
Hon förstår ju ALLT oxå, jag bad henne gå och hämta hennes mugg med vatten inne i sitt lekrum, när jag stod och lagade mat, och då gjorde hon det <3
Efter middagen så duschade hon, sen blev det Bompa, lelle och gos i soffan.
Livia va jättetrött, så kl 18:30 la jag henne, och hon blundade direkt när huvudet nuddade kudden =)

1 kommentar:

  1. men e hon inte den goaste tjejen så säg......kram på er // Carina

    SvaraRadera