fredag 11 mars 2011

Underbar fredagskväll!!!

Mys i soffan med Moster och Mormor
"Gottis" i egna fotöljen
Uppdukat för fredagsmys
Hade sovmorgon idag, till 06:30, men Livisen valde att slå upp sina blå kl 04:40.
Jag försökte få henne att somna om, men när hon började spela på min ryggrad med sina tår, då vaknade även jag till.
Vi låg och drog oss till runt 05:30, sen gick vi upp och tittade lite på Pippi och "goade" i soffan.
Åkte och lämnade henne på dagis och åkte och jobbade 08:30-16:30, så Micke fick hämtad Livis på dagis kl 16 så hon inte skulle behöva gå så sent.
Vi busade järnet när jag kom hem, Micke och Bärra va kvar ett litet tag, sen åkte dom.
Livis och jag lekte och kollade på Mora Träsk, tills mamma och Louise kom, runt kl 18:30.
Då dukade jag upp lite fredagsmys till sessan.
Mini Marshmallows och morotssticks på påse (typ som majskrokar, men de ser ut som pommes med krydda nästan), jättemys och jättegott tyckte Livis.
Innan det så satt vi i Livis lekrum allihop, Livis tar då upp Gnagis i famnen, pekar på AIK-märket, säger "AIK, YEAH" och lyfter båda armarna rakt upp i luften, THAT`S MY GIRL!!!!!!
Fredagsmys och AIK-match med vinst, UNDERBART!
Idag va första ggn på länge jag verkligen fått känna att det är helg, eftersom förut när man gick hemma så va dagarna nästan de samma.
Men NU uppskattade man ÄNNU MER att få "goa" i soffan!!!
Mamma och syster yster drog efter matchen, och Livis somnade på två röda, när hon gick in å la sig kl 20:40.
En riktigt lyckad och helmysig fredagskväll, tack Livis, mamma och Louise, ÄLSKAR ER <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar