tisdag 8 mars 2011

Ännu en dag

Vi vaknade 05:30, låg och mös lite i sängen och sen gick vi upp, åt frukost och tittade lite på "Bompa".
Lämnade Livis kl 07:15 och åkte till jobbet.
Vi va ute i princip hela dagen, grillade korv till lunch osv.
Slutade 16:30, va hemma ca 17:15, Micke hade hämtat Livis 14:30 och åkt hem till oss med henne.
Skönt att hon fick en kort dag på dagis!!!
Livis farmor va här när jag kom hem oxå och busade.
Micke och jag kom fram till ett schema, så hon "bara" behöver gå ca 9 tim på dagis per dag.
Och när Micke kommer ifrån tidigare så hämtar han henne oxå.
De åkte runt kl 18 och då blev det mys i soffan och "Bompa".
Som jag saknar min sessa på dagarna, men som sagt, måste ju tyvärr jobba...
Imorgon lämnar jag Livis 06:30 när dagis öppnar men sen slutar jag 15, så då får vi lite fler timmar
på eftermiddagen att gosa och busa på.
Och har jag tur så har inte trafiken kommit igång än, imorgon när jag åker hem.
Hatar dock vägen i Huddinge, där de är 50 km/h med fartkameror, för där kan man inte gasa på.
Men tror jag dock tar igen den förlorade tiden sen, på motorvägen, vill ju hämta mitt hjärta så fort som möjligt!!!

1 kommentar:

  1. Kör försiktigt även om du vill komma fort fram. Bättre att komma några minuter senare än att inte komma fram alls! =)

    SvaraRadera