söndag 3 april 2011

Helgen och en lyckad födelsedag

Jaha, dax att blogga lite kanske =)
Fredagen bestod av jobb till 16:30, va hemma runt kl 17:15, stannade på Donken på hemvägen och köpt middag.
Kom hem, gjorde mig klar och sen kom Micke och körde in mig, när jag va färdig, till Brunnsäng, hem till Jonny.
Jag, Jonny, Johan, en av deras kompisar och Jonnys bror satt där, pratade, lyssnade på musik och drack.
Vi gick även ner till Brunnsängspizzan och åt lite mat och sen gick vi hem till Jonny igen.
Runt kl 22 åkte vi till Saltskog och hem till Patu och festade vidare där.
Kul å träffa lite "gammalt" folk, som man umgicks med förr i tiden, Daniel va där, som jag inte träffat på flera år.
Fick även höra av en snubbe där, som ofta festade med oss förr, som jag inte heller träffat på flera år att jag såg ung ut, och smärt och smidig hahaha, det tackar jag för (undra hur mkt han hade druckit) :-D

Lördagen bestod mestadels av soffslapp, men passade även på att baka kladdkaka, städa, tvätta och fixa lite inför morgondagen.
Lyxade till kvällen lite med avoccadorullar, chips, dip och dricka =)

Idag söndag gick jag upp och dammsög lite och fixade, sen åkte jag och storhandlade på Ica Maxi.
Och min vanliga tur, när man handlat mkt och har lite bråttom så fick jag avstämning, allt stämde.
Åkte hem och packade upp allt och sen kom mamma, mormor och morbrors fru Yvonne vid kl 14.
Runt kl 14:30 kom pappa, bror, farmor och hennes man Göran, vi fikade och pratade.
Livis och Micke kom oxå runt kl 14:30, SOM jag saknat henne!!!
Runt kl 16 kom faster och hennes man Micke, och lite senare kom Sofie, Agnes, Linda och Milo.
Vi lekte, fikade lite mer och pratade.
Linda och Milo stannade till ca 18:30 och sen va det dax för lelle, Bompa och sussa för Sessan <3
Jag fick, pengar, lotter, presentkort, olika krämer som jag verkligen behöver (lotion till hand, ansikte mm)
parasoll, hårgrejjer, sätesskydd till bilen, blommor, choklad, koppar mm mm =)
En MKT lyckad födelsedag med personer jag ÄLSKAR, tack alla!!!!!!!!!
Kram

1 kommentar:

  1. Naw... Tack själv. ;)
    Mycket trevlig att ses. Blir tyvärr allt för sällan nu när vi båda jobbar. Men jag märkte att barnen också hade saknat varandra och hade skoj. Puss och Kram <3

    SvaraRadera