onsdag 19 januari 2011

Onsdag

Livis va superglad idag igen när jag lämnade henne, så skönt!
Sen åkte jag till Tälje å mötte upp pappa, vi åkte till Skärholmen å Net On Net å bytte å lämnade tebax lite saker, b,la min skrivare som saknade strömsladd...
Sen åkte jag hem, ställde bilen och gick förbi centrum å hälsade på Sofie på Jackpot, innan jag fortsatte min promenad till dagis för å hämta Livia.
Hon hade sovit en timme idag, på madrass på golvet, ätit bra å varit superglad, sååå skönt att höra an jag lova.
På hemvägen gick vi in på Ica en snabb sväng och sen mötte vi upp Linda och Milo.
Vi tog en promenad, Livia gungade lite och jag å Linda pratade massa strunt =)
Väl ute på promenaden blir Livia ledsen, hon vill inte gå, åka vagn, bli buren, ingenting.
Satte henne i vagnen och snabbade på lite, då slår det mig att hon inte ätit mellis än, och klockan va då 15:15, och de äter lunch på dagis till ca 11:30.
Linda å Milo gick hem till sig, och jag småsprang hem med Livia.
Dåligt samvete, det är bara förnamnet, men detta va första ggn jag helt glömde bort, och det ska aldrig hända igen hoppas jag!!!
Runt kl 17 kom Livis farmor här å busade med henne.
Jag plockade lite å passade även på å läsa lite, är skittrött ikväll, så det blir nog tidigt i säng.
Imorgon ska jag klippa mig, för nu har håret mitt blivit för långt igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar