söndag 23 januari 2011

Fre, Lör, Sön

Fre: Lämnade Livia på dagis, åkte ut till Mickes hus å hämtade Wii-kontrollerna och sen bar det va hem till Linda å Milo för lite fika å prat.
Hämtade Livia, handlade lite och sen åkte vi in till Tälje å lämnade Livia till hennes farmor.
Efter det åkte jag hem till Pernilla å lånade ett spel till Wii och tog en fika.
Hem, gjorde mig iordning å sen på kvällen kom en kär gammal vän hem till mig.
Vi spelade Wii, lyssnade på musik å pratade massor.
Somnade runt kl 5 på morgonen, men sov konstigt nog bara 4 timmar.
Hade verkligen jättetrevligt och jag hoppas att vi snart kan göra om det.
Lör: Seeeeg, vi glodde på tv å snackade lite skit.
När jag sen hade blivit själv så fortsatte jag med mitt soffhäng men framåt kvällen pallrade jag mig till Ica å inhandlade lite onyttigheter, för att sen bege mig hemåt till min trogna vän, soffan igen =)
Sön: Sov ut, och det behövdes!
Åt lite frukost och begav mig sen ut på en 2-timmars promenad.
Efter det kom Linda å Milo hit på en fika.
Vi pratade massor å jag passade på å gosa lite med Milo, längtan efter min tös blev ännu större!
När de begav sig hemåt så åkte jag in till Tälje, till Micke å hans mamma å hämtade Livia.
Vi åkte hem till oss å så kom mamma å mormor hit å kollade på handbollen med oss, och lekte med Livia.
Tyvärr har Livia feber vad det verkar, men hon har varit pigg nu på kvällen.
Iofs så fick hon Alvedon vid kl 16, så det kanske är därför.
Får hoppas det bara är tillfälligt å går över snabbt, eller kanske t,om "bara" nya tänder på G.
Hon skulle verkligen behöva gå till dagis imorgon, så det inte blir något glapp nu så här i starten, men är hon dålig så kan hon ju inte gå.
Vi får se hur natten blir, när Alvedonen slutar verka, och hur hon mår imorgon bitti.
Det va min härliga helg, hoppas ni andra oxå haft en bra helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar