onsdag 12 januari 2011

Bilder å en film från dagen




Rutschkanan va en stor favorit!


Massa uteleksaker


Snö är kul!!


Maten va jättegod

Å så hann hon med å flirta lite med fröken oxå =)
Inte alla som har eget hus, hemma i sitt lekrum :-P

Oftast är hon glad =)

Lagar lite mat
Inatt va en riktigt bra natt, hoppas de fortsätter.
Idag va vi på dagis 09:00-11:30, så vi hann med att både leka inne och ute på gården, plus att vi fick äta lunch  med alla!
Livia flirtade med fröken vid lunchbordet och klappade på pojken bredvid, hon verkar trivas.
Bjuder på lite bilder från dagen, och sist, men inte minst, en video av hennes underbara trots-humör, som visat sig några ggr, varje dag denna vecka.
Filmen va lite kul, för hon hade skrikit i ca 15 min, bara föra att hon inte fick ha kameran, som hon VET att hon inte får ha.
Så fort hon såg mig eller jag försökte prata med henne så började hon om på nytt.
Här har hon fått tag i sin "jamas" å har tillfälligt glömt bort sin ilska, tills jag visar mig... =)
(låt filmen buffra klart, så ni kan se hela, även om det kan gå segt...)

1 kommentar:

  1. haha sådan rutschbana hade mina kids hemma när dom var små och Linnea minns den. Visade Linnea bilderna på skruttan å Linnea sa "men ååååååååå vad söt hon är, hon låg ju i spjälsäng senast".Vi fnittrade lite av filmen oxå.....Kram Carina å Linnea

    SvaraRadera