torsdag 27 januari 2011

Fullt ös och en förlorad vän

Idag va det full rulle för ovanlighetens (?!?!) skull.
Livia va ledsen när jag lämnade henne på dagis, för hon hade bråkat lite med sin mamma på morgonen angående påklädningen.
Men jag ringde sen å kollade och då va hon glad som vanligt.
Jag åkte in till arbetsf. med de andra luffarna, fy faan, man känner sig så jävla "Low Life" när man går dit, men ett måste är ett måste!
Efter det så åkte jag till banken, tacka faan för förmånskortet!
Bara å dra den i nummerlapp-maskinen och så får man ett nr före alla andra.
Mötte Micke på parkeringen, han skulle oxå till banken.
Efter det så gick vi och åt lunch och hade ett mkt viktigt och givande samtal.
Både han och jag fick säga de vi behövde och vi kom fram till viktiga saker.
Efter det åkte jag hem å städade och fixade lite.
Innan jag åkte till dagis så gjorde jag några ärenden och sen mötte jag upp Micke som skulle va med å hämta Livis för första ggn.
Allt hade gått bra och hon hade både ätit å sovit bra.
Sen åkte vi alla hem till oss, Micke å Livis lekte lite och jag passade på att förbereda lite inför barnloppisen på söndag.
Micke va här ca 1 tim och sen åkte jag å Livis ner till Åkers, till mamma å syrrorna.
Vi åt, kollade på tv och umgicks.
Nu är vi hemma, Livis somnade i bilen och sover nu tryggt i sin säng, och jag ska glo på tv.

Idag förlorade jag en vän, en vän som står mig nära.
Men det är inte för evigt utan tillfälligt, men ingen vet för hur länge.
Och även om det bara är tillfälligt så känns det lite tomt å tråkigt...
Men det är ett ont måste, som förhoppningsvis kommer bli bra tillslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar