söndag 9 januari 2011

Helgen

I fre så va Linda å Milo här å lekte med oss.
Efter att Livis vilat så tog vi en tur till affären, Livis i pulka å Milo i Livis vagn, för nu va de hans tur å sova.
Runt kl 16 körde jag in Livis till hennes farmor, Micke kom strax efter.
Jag åkte hem å glodde lite på tv.
Planerna gick i stöpet och jag visste inte riktigt va kvällen skulle bjuda på.
Men efter mkt velande å tvekande så åkte jag in till Tälje på förfest, fick skjuts av snälla faster.
Metallica, Mange å Metallicas tjej, va dom jag hakade på dit, hem till en tjej som hette Ida.
När jag kom dit så visade de sig att Kim, Tina, Elaine, Martin, Perra, Frippe å Sami va där, och det va en jävligt skoj överraskning kan jag lova.
Vi pratade drack å lyssnade på musik och sen gick vi ut på "The Strip".
Vaknade upp ganska så bakis å seg på lördagen kan jag lova, men me tanke på allt jag blandade på fredagen så fick jag skylla mig själv...
Micke kom förbi en sväng för å prata lite, och efter det så hakade jag på ut till huset där han skulle hämta lite kläder.
Sen åt vi på Goggos och handlade lite på Ica, sen körde han hem mig å åkte tebax till sin mamma å Livis.
Jag spenderade eftermiddagen å kvällen på soffan, glodde på lite filmer å bara seeegade.
Idag så städade jag undan granen å julpyntet, dammade lite, dammsög å skurade golven, å sen gick jag ut på en promenad i solen.
Mötte Tessan å en sovande Nicky, hakade på dom hem å "lånade med" Loke på min promenad =)
Efter promenaden å tillbakalämningen av hunden så gick jag hem å kollade lite på Family Guy å slappade.
Runt kl 16:30 åkte jag in till Tälje å hämtade Livia, men blev kvar hos Annette på en fika så vi kom hem för ca 40 min sen.
Livis fick lite lelle å nu, efter lite protester så sover prinsessan!
Har saknat henne som faan i helgen, så det är skönt att hon är hemma igen, efter en mysig å rolig helg med sin pappa, farmor å farbror!

2 kommentarer:

  1. Låter ändå som helgen varit fantastiskt kul även om lillan varit bort. Det är väl skönt att bara få vara Du också....kan jag iaf sakna ibland. När börjar lilla på dagis då?...det var väl snart?

    Åsa

    SvaraRadera