tisdag 18 januari 2011

Första dagen själv på dagis

Idag lämnade jag Livia direkt på morgonen, helt själv för första ggn.
Jag hade ont i magen å va orolig/nervös, men hon vinkade i hallen.
Sen gick jag ut och hon vinkade i fönstret, i frökens famn, jag gjorde stora slängpussar och Livia log.
Kändes mkt bra, lite konstigt att bara lämna henne å gå, men det gick jättebra, och då kändes det ju som sagt bra!
Sj åkte jag in till Arbetsförmedlingen, skäms verkligen för att gå dit, tycker det är pinsamt!
Man känner sig som en jävla looser å man försöker smyga in dit så ingen ser...
Efter jag varit där så gick jag ner på stan en sväng, köpte lite lampor åt Micke, en vattenflaska och ett sittunderlägg till Livia å ha på dagis å en kaffe till mig.
Sen åkte jag hem å tog det lite lugnt, och vid 13:00 ringde dagis.
Jag bad dom ringa kl 13 OM Livia inte somnat, hon ska ju eg va där till kl 14, men jag åkte å hämtade henne och så åkte vi hem till oss så hon fick sova hemma ist.
Allt hade gått kanon på dagis, hon hade inte varit ledsen överhuvudtaget, och det kändes JÄVLIGT bra kan jag lova!
Strax efter hon somnat så kom Micke hit, vi slappade å glodde på tv tills vi väckte Livia.
Micke å Livis har lekt, medans jag har tvättat, plockat och rensat i Livias kläder.
Dax att byta storlek snart verkar det som =)
Middagen bestod av broccoli, tomat å fetaost-paj à la Maria :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar