fredag 1 oktober 2010

Fullt ös och ny frisyr

 Dagen började med en tripp till Öppna Fsk där det lektes å busades, sen hem en sväng så Livia fick sova.
Tyvärr, efter 1 tim å 45 min va jag tvungen å väcka sessan, hon va jättetrött och blev jätteledsen  =(
Men jag hade ju klipptid och vi va tvungna att åka, så jag fick klä på en trött å ledsen Livis å sätta henne i bilstolen.
Trodde hon skulle somna om, men icke sa nicke.
Men hon va nöjd och glad under hela klippningen, sååå duktig vår lilla tös!!!
Faster klippte jättefint och jag är MKT nöjd över resultatet.
Efter det åkte vi till Pernilla och hennes fem sötnosar, även Madde va där med sin nyfödda lilla tös, Moa.
Så kul å få träffa allihop!!!
Vi fikade och snackade medans barnen busade.
Vid 18 åkte vi hem, va lite orolig att Livis skulle däcka i bilen, eftersom hon va sååå trött men hon behövde duschas/badas:
Vi sjöng sånger och klappade händer på hemresan, så hon höll sig vaken.
Det blev en snabbdusch, välling å mys i soffan, och nu sover hon som en stock =)

Bilder på nya frillan till er som bad om att få se bilder:




2 kommentarer:

  1. Verkligen jättefin frisyr Maria! Du passar jättebra i den =D. Kraamen

    SvaraRadera