tisdag 19 oktober 2010

Griniga töser och MoonWalk

Angelica och Freja kom hit på morgonen.
Vi tog en kaffe och pratade massa och barnen lekte och gnällde.
Det va precis som om dom va sura på varandra, vi fattade ingenting.
Men båda gällde, hängde i sina mammor och va allmänt kinkiga, de som brukar leka som otroligt bra...
Jaja, alla har sina bra och sina dåliga stunder =)
När de åkte runt kl lunch, så åt Livia lite mat, och då va hon minsann på bra humör, tösen min.
Sen fick hon sova sin dagliga lur (tror båda barnen va trötta, de syntes på dom)
Efter Livias sovstund så åkte vi ner till mormor och moster Louise (mamma och syrran).
Där lekte vi, glodde på tv, åt och mös som vanligt.
Jag försökte visa Louise hur man dansade MoonWalk, inte för att jag är en hejjare på det, men jag vet iaf på vilket sätt fötterna ska "halka" bakåt :-P
Louise gjorde några tappra försök och sen gick hon ut i köket för att ta undan efter middagen.
Hon va där inne ett tag, och när jag kom dit, då står sötnosen och håller i en stol och tränar på MoonWalk, med blicken ner på fötterna för att kolla så det blev rätt.
Stolen va för att kunna hålla balansen, jag låååg ner på golvet och skrattade kan jag ju säga, hon började oxå skratta.
Hahaha, du är underbar systra mi!! (Och självklart ni oxå, mamma och Emma-andra systern)
Emma praoar på LT, på sporten, svinkul, och hon hade faktiskt skrivit 3 artiklar i dagens LT, är så stolt över henne!
Hon vill bli sportkommentator, och det kommer hon lyckas med, om hon pluggar ordentligt!
I Love My Family!!! <3 <3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Ja de var bra sura idag våra töser! Undrar om det var varandra de var sura på för Freja blev också glad igen så fort vi gick :-) Hoppas de är gladare imorgon! Jag hade iallafall trevligt!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja man kan ju undra!
    Men jag tror snarare att de va så att de båda va extremt trötta, och så blev de griniga tillsammans och påminde varandra om det, om du hajjar va jag menar ;-)
    Jag hade iaf oxå trevligt! =)

    SvaraRadera
  3. haha ja e ju bäst på MoonWalk :D de måste ju alla hålla me om ;) <3 älskardej me systeryster! <3

    SvaraRadera