torsdag 21 oktober 2010

Badparken å kallsup

Tuffingen!!

Lägg till bildtext

Stora tjejen, släppte henne SNABBT för att fota =)

Denna gungan är nya favoriten

Mamma ville oxå leka =)
Tog det lugnt å bara mös på morgonen.
Tvättade min första maskin tvätt här hemma, såååå jävla nice å ha en maskin hemma.
Har aldrig blivit så glad av å tvätta, men denna gång tvättade jag med ett STORT leende på läpparna =)
Vid 10:30 åkte vi ner till Åkers å hämtade Livias moster Emma, och sen åkte vi hem till oss.
Jag å Emma glodde på tv och pratade, undertiden som Livia sov.
En gubbe kom hit å rensade avloppet å fixade kranen oxå, så nu funkar allt som det ska =)
Vi 14 lämnade vi av Emma på sina prao på LT-sport, i Tälje å sen begav sig jag å Livis till Badparken och lekte massor.
En pojke på 15 månader va där oxå, Waldemar, han å Livia hade jättekul.
Efter mat och lek så badade Livia, å hon lyckades få jordens kallsup, så det t,om kom vatten ut genom näsan på henne =(
Men jag behöll lugnet för att visa att det inte va någe farligt, så hon tog det riktigt bra, även om de till en början va lite vatten i vägen i strupen, lillskruttan.
Hon hade jättekul i badet, men hennes elaka mamma avslutade det när hon började hacka tänder, för upp, det skulle hon minsann inte!
När jag väl fått på henne jamas å allt så satte vi oss i soffan och drack välling, gosade massor å kollade på Barnkanalen.
La ner henne i sin säng kl 19, och hon somnade DIREKT =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar