lördag 30 oktober 2010

Fullt ös... som vanligt =)

Sov till kl 10 idag, men vaknade några gånger innan.
Det märks att kroppen inte är van å sova så länge, känns som man e bakis när man går upp.
Ont i skallen, yr å allmänt seg.
Men jag satte igång å dammsuga direkt, å sen åt jag frukost, så jag kom igång ordentligt å bakiskänslan försvann.
Sen bar det av till Jula å jag köpt en plattång, hem till Pernilla m barn å snackade lite skit å firade Oskar.
Direkt därifrån hem till min kusin här i Nykvarn, som fyller 20 år idag.
Där bjöds det på massa olika maträtter, kaffe å tårta, så nu är man proppmätt.
Just nu är jag hemma å mellanlandar, surfar lite å slappar en timme, för sen bär det iväg till Rosenlund.
Hem till Mika närmare bestämt, för förfest å sen utgång till Berget.
Dock blir det nyktert för mig ikväll, ska köra tänkte jag.
Dels för att jag inte orkar eller vill va bakis imorgon, dels för att jag ska slippa gå 01:15 genom badparken själv å ta sista bussen till Nykvarn 01:30 och dels för att jag vill spara mina pengar till Banditkryssningen om 2 veckor.
Tycker det är helt sjukt att sista bussen går så tidigt, eftersom nästan alla krogen stänger kl 02...
Den borde gå 02:30 ist, så man hinner köpa fyllemat i lugn å ro och slippa stressa =)
Imorgon ska jag å Micke upp till Råsunda, för AIK:s sista hemmamatch för säsongen, mot Elfsborg, ska bli skoj, hoppas på VINST, allt annat är uteslutet!!
Nä, nu ska jag slappa lite och sen göra mig klar!
HejPah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar