onsdag 20 oktober 2010

Tack!

Började dagen på Öppna förskolan, sen åkte vi hem till oss å Livis sov i ca 2 timmar.
Sen kom Anders, Angelica och Freja hit, och Anders kopplade in strömmen till min tvättmaskin och barnen lekte lite.
Efter det så lagade jag och Livia mat, och sen kom Micke hit och åt med oss.
Livias farmor kom oxå förbi en sväng å pussade lite på dockan =)
Tack snälla Micke som kopplade in tvättmaskinen, och Anders för att du drog elen till den!
Nu kan jag äntligen tvätta när jag kan å orkar.
Plus att jag slipper klä på Livia, stoppa ner henne i vagnen å konka bort till tvättstugan med henne å tvätten!
Fyyy faan va skönt!!!!
Här ska det tvättas :-P

1 kommentar:

  1. hej bruden! va skönt med en egen tvättmaskin jag vet hur mycket de betyder.. ta hand om er många kramar från mig och Linnea

    SvaraRadera