söndag 3 oktober 2010

Mkt trevligt!


Igår va en helt underbart kul dag!
Mamma kom hit runt kl 9 efter det att hon lämnat av mormor i Tälje.
Livia behövde sova så hon tog med henne på en promenad medans jag städade hemma.
Sen kom Annette å hämtade Livia och de åkte ut till Micke.
Jag och mamma hoppade in i bilen och drog ut å plockade svamp.
Satan i gatan vad mkt svamp det finns i år, såå kul!
Vi va ute nån timme och hittade ca 1 ICA.kasse full =)
Sen blev det soffslapp, glodde på tv, surfade och gjorde absolut INGENTING!!
Riktigt skönt!
Efter några timmar va det dax att göra mig klar och vi kl 18 kom Susanne, Angelica, Therese och Terese hit och vi beställde käk, snackade lite skit och tog ett glas eller två.
Sen tog vi bussen till Annika och fortsatte kvällen där.
Det va sååå lyckat!!
Vi sjöng Sing-Star och pratade massor.
Detta va första gången vi sågs utan barn, va lite ovant, men vi hade jättekul!
Runt kl 2-3 (kommer inte riktigt ihåg tiden) så började Filippa vakna lite av å till, så vi bestämde oss för att det va dax att avrunda.
Åkte hem, och sov som en liten gris, sov länge och bra, och idag är jag riktigt utvilad =)
Vaknade upp och mådde jättebra idag, så efter en del tv-tittande, mat och slapp så åkte jag in till barnbasaren i Tälje där jag hittade lite fina och bra saker.
Sen åkte jag hem och glodde lite på tv och sen åkte jag ut till Micke och fikade lite och hämtade hem min underbara.
Har saknat henne så, va underbart att de henne igen!
Fattar inte hur jag ska klara av varannan helg utan henne =(
Men det är ju ett måste, för Micke måste ju träffa henne oxå, och hon måste få träffa honom!
Nä, nu ska jag kolla lite på tv innan det är dax att sova.
Hejpah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar