söndag 24 oktober 2010

1-årskalas

Livis mumsar muffins *lycka*



Nej, det är inte hon som tar bilden, trots att det ser ut som en sån där "fjortisbild" ;-)

Supercoola "Gangster-1åringen" ;-) (kolla in nappen)
Kalasfin
Vaknade kl 10:40 idag, eller det va då jag gick upp.
Inte van att sova så länge, känner sig alldeles yr och konstig i skallen, nästan bakiskänsla typ (drack bara 1 glas vin igår, så bakis är jag inte).
Micke åkte härifrån runt kl 01 igår, så så sent blev det ju ändå inte, men jag behövde väl sova ut antar jag...
Iofs vaknade jag ju ex antal ggr, som jag alltid brukar göra, men ändå 10:40, det är lääänge!
Jag passade på att plocka undan, dammsuga, tvätta och byta sängkläder i alla sängar.
Runt kl 12:30 kom Micke hit och lämnade en sovande Livis, som sov vidare till 14:30.
När hon vaknar så åt vi, åkte iväg till Ica och handlade lite och sen åkte vi hem till familjen Magnusson på 1-årskalas för Leo.
Vi fikade och pratade, medans barnen busade.
Vi åkte hem runt kl 18, gjorde Livia klar för natten och satte oss å mös i soffan.
Nu ligger skruttan i sängen... och jag tror faktiskt att hon somnat, för det blev tyst precis nyss =)
Så nu blir det tv, data och soffläga för mamma, ha en bra sön kväll alla läsare!

1 kommentar:

  1. sååå sööööt, man skulle vilja skaffa fler barn när man ser henne för hon är sååå perfekt, men jag får vänta på barnbarn......MVH Carina

    SvaraRadera