lördag 23 oktober 2010

Shopping & Halloweenparty

Kvällens utstyrsel
Igår efter Livia hade vaknat efter sin middagslur åkte vi hem till lilla mormor.
Sen åkte vi tre hem till mamma och syrrorna.
Vi kikade på Idol och åt Tacos :-P
Idag när vi gjort oss klara så åkte jag, Livis, mamma och syrrorna till Tuna Park, jag behövde ett par vinterstövlar och tjejerna behövde lite ditten och datten.
Hittade ett par jättefina stövlar, och VÄRLDENS BÄSTA mamma köpte dom åt mig, sååå snäll!!!!!! <3
Sen åkte vi hem till mamma igen och åt pizza.
Sen bar det va hem för mig och Livis, eftersom jag skulle på Halloweenfest.
Tanken va ju att Livis å Micke skulle sova här (ville inte ta me henne eftersom det va så sent, plus att alla va utklädda)
Men Livis farmor längtade så mkt efter henne så Micke och prinsessan åkte dit ist.
Hade ju tänkt att köra, men Micke erbjöd sig att lämna å hämta mig, så jag kunde ta ett glas vin om jag kände för det, jättesnällt!
Väl där åt vi, drack lite grann (ett glas vin för mig och ett halvt litet glas bål, bara för det sociala)
Kl 22 kom Micke å hämtade mig, för då kände jag att jag ville hem och sega i soffan, så nu sitter jag här å ska blogga lite, se lite på tv och sen gå å sova.
Micke kommer ev förbi å glor lite på tv, eftersom han ska sova hos sin mamma inatt, eftersom det är där Livia är, och hans mamma har bara en tv och hon tittade på nåt som Micke inte ville se =)
Hoppas alla har haft en trevlig lördag, för det har jag :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar