fredag 15 oktober 2010

Snart party

Idag va vi på Öppna fsk, som vanligt på fre förmiddag.
Det busades och lekte, och en och annan kopp kaffe åkte ner oxå =)
Sen åkte vi hem, och Livia somnade i bilen.
Bar in henne till hennes säng, och hon sov.
Hon sov och sov, från 12:10 till 14:50, hon måste ha varit jättetrött!!! :-O
Efter det fick hon lite mellis och sen åkte ja in och lämnade henne hos sin farmor, eller på farmors jobb.
Det gjorde ont i mitt hjärta att lämna henne, TVÅ nätter ska jag va utan henne, hur faan ska det gå?!?!
Men det är bara å vänja sig, för så här kommer det ju att vara nu, varannan helg...
Åkte till Bolaget och handlade lite, och på väg till bilen så gav jag 20 kr till en gubbe som sålde "Situation Sthlm"
Tidningen kostar 40 kr, men hade bara 20 löst, så han fick den (jag ville ändå inte ha tidningen, utan tänkte köpa utan att köpa den, betala utan att ta den, så han kunde sälja den igen)
Men men, 20 kr är alltid nåt, han blev iaf jätteglad.
Och OM han nu gick direkt in på Bolaget och köpte två öl, So What, det är upp till honom!
Tror dock INTE att han gjorde det, men OM, ja då fick han iaf lite gott å dricka, såhär en fredag ;-)
Sen bar det av hem, packade Livis saker och åt lite.
Sen kom Micke hit och drack en kopp kaffe och tog hennes saker som skulle me till farmor.
(De bor hos Mickes mamma nu undertiden han renoverar där ute)
Nu ska jag göra mig iordning, för att sedan gå till första gården här på Stenkullen, för fest hos en gammal jobbarkompis.
Kanske blir utgång, eller så är vi bara hemma hos henne, det visar sig.
I vilket fall som helst så hoppas jag på en trevlig kväll!
Ha en skön fredag alla ni där ute =)
P,s Mamma min har ÄNTLIGEN skaffat Fejjan, skitskoj!
Måste dock guida henne lite, eftersom man inte hittar eller förstår ett skit i början, men snart blir hon, som alla andra, beroende av fb =)) D,s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar