tisdag 26 oktober 2010

Slängpuss, flirt och vinterdäck

Milo och Linda va här å lekte me oss idag.
11:55 gick vi ut på en promenad, 12:00 sov båda barnen =)
Milo va så söt, han tyckte Livia skulle bära honom, han kröp/hasade efter henne, hon backade och han efter.
Sen när han kom fram till hennes ben så tittade han upp på henne och när hon inte lyfte upp honom så klagade han och blev ledsen, så höll han på tills Linda tog upp honom hahaha, så sött =)
Han tycker väl säkert Livia är stor, bara för att hon går, hon är 13 mån och han 9 mån, men han väger mer än henne, så det skulle nog bli lite svårt för henne å lyfta upp honom =)
Dom tycker så mkt om varandra, det märks så tydligt, Livia kommer å ger Milo leksaker, hans napp mm och idag klappade hon honom massor, å mkt försiktigt :-)
Iallafall vi gick och gick, Milo vaknade och va vaken ett tag men somnade om igen, Livia sov i nästan 2 tim.
Sen när båda va vakna så begav vi oss till vår lekpark här utanför oss och lekte lite i sandlådan och gungade.
Linda och Milo skulle iväg så de drog efter ett tag i parken och vi va ute till, lite över 14:30 gick vi in och åt lite och lekte.
Sen ringde Micke och vi mötte upp honom vid lagret och JAG bytte SJÄLV till vinterdäck på bilen för första gången, såå stolt.
Det va jättekul, det tog lite tid, men det va skoj!
Sen åkte vi hem, åt middag och prick kl 19 så somnade Livisen, så nu sitter jag här å bloggar.
Hon "lärde sig" göra slängpussar och flörta när hon käkat klart å satt å väntade på att jag skulle bli klar, sååå gulligt!!! <3
Imorgon ska jag till Tandhygienisten, läskigt, nervöst och jag är livrädd, men det är ett ont måste...
Bara hoppas det går bra, mamma har Livia under tiden och efteråt ska jag och Livia åka och besikta bilen, HÅLL TUMMARNA ;-)

1 kommentar: