tisdag 5 oktober 2010

Lek, handling och tvättstuga

Vi gjorde oss klara och åkte till Angelica och Freja för "lekdejt".
Efter det åkte vi direkt till Susanne och William och sen bar det av till Strängnäs för handling.
Kom hem, gungade lite med Livia och sen va jag tvungen att gå in och lägga in varorna.
Men Livia blev JÄTTELEDSEN, helt knäckt, för hon ville vara ute.
Så ist för att lägga in varorna där de skulle vara så kastade jag in de som behövde kyla och sen gick vi ut och lekte igen.
Sen kom Micke hit och lekte lite med Livia, men som vanligt så slutade det i bråk
Så jag sa åt honom att gå...
Nu har jag allvarligt fått nog, detta var sista försöket, JAG ORKAR INTE MER!!!!
Jag kan inte ha någon hemma hos mig, som det bara blir bråk med!!
Jag är jättelycklig med mitt liv nu, och orkar inte hålla på å ödsla tid på sånt larv.
Så som sagt, nu räcker det!!!!
Jag äter, sover, lagar mat, gör mig klar, går på toa, duschar, städar och MKT MKT mer, VARJE dag, MED Livia.
Jag lever för henne, jag andas henne och jag rättar hela mitt liv efter vad som är bäst för henne!!!
Och jag njuter varje sekund, varje dag!


Gick till tvättstugan oxå, och det är ju inte varje dag som man går dit, och blir bjuden på fest =)
Skitkul ska det bli!!!!
Nä, nu är det tv:n som gäller, och kanske en och annan chokladbit! :-P

P,s Se dig själv i spegeln, innan du pekar finger på någon annan!!!! D,s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar