måndag 25 oktober 2010

Älskade dotter

Du är min sol som håller mig varm på dagen,
min stjärna som ger mig ljus på natten.
Du är min glädje som som bubblar i magen,
och min lycka som lockar till skratten.
Du har format mig till Maria idag,
utan dig skulle färgen på livet vara grå.
Du är den som får mig stark, när jag är svag,
med dig vid min sida behöver jag aldrig ensam stå.
I dig ser jag livet, och glädjen med det,
du är mitt allt, mitt hjärtas skatt.
Du vet att jag älskar dig i all evighet,
varje timme, varje dag och varje natt.
Du förgyller mitt liv, underbara du,
mamma är stolt över dig!!!
Jag står alltid bakom dig, i framtiden och nu,
Tack för att du finns, fantastiska tjej!!!

Jag älskar dig, ända till månen och tillbaka min älskade dotter

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ så vackert. Blev lite tårögd för det stämmer så bra även till mina barn.Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Tack!!!
    Så lätt å få fram känslor, räcker att bara titta på henne så kommer det! =)

    SvaraRadera