fredag 22 oktober 2010

Snö redan :-O

Livia leker I lådan =))

Livia ÄLSKAR att klä ut sig =)

När jag tillslut tog av hatten va hon alldeles svettig i håret =)
Va uppe å hämtade vällingen kl 5 imorse, och gick förbi fönstret.
Tänkte, shit va dimmigt det är ute, sen såg jag snön å kände: NEEEEJ, inte än!!!
*suck, pust, stön och stånk*
Orka, inte nu, inte så här tidigt!!!
Men men, inget å göra, så jag gick och la mig igen.
Vi gick upp runt 7 och mös framför TV:n.
Sen gjorde vi oss klara och pulsade iväg till Öppna förskolan, där det lektes, busades och fikades.
Så trevligt att gå dit, så många nya, trevliga människor som man lärt känna.
Vissa har man mer att prata om med, än andra eller hur Anette ;-))
Men alla är trevliga och man har "lärt känna" många nya mammor, som oxå är stammisar där.
Nu sover lillan och när hon vaknat så
bär det av ner till mamma och syrrorna.
Vi sover över där, tänkte vi, för det är sååå mysigt.
Sen imorgon em kommer Micke hit runt kl 16 och är med Livia, eftersom jag ska på Halloweenparty.
Hade först tänkt att åka dit en liten sväng å käka, och ta med Livia, men känner att det är svårt för henne att förstå varför alla ser ut som monster osv, så hon får va hemma med sin pappa ist.
Tror jag tar bilen bort dit, känner inte för att dricka alkohol denna helg, plus att jag vill må bra på sön så man orkar hitta på nåt kul med Livia.
Nästa helg, när  det är Mickes helg, så är jag bjuden på fest i Tälje.
Funderar på att dra dit, men köra, vill spara både levern och pengarna till Banditkryssningen 12-13 nov.
Har ju blivit en del festande den senaste tiden, men det är väl kanske så det är när man har barnfri helg och är singel :-P
Men man behöver ju faktiskt inte dricka bara för att det är fest, imorgon blir det nog iaf nyktert, men nästa helg får vi se, men troligtvis så kör jag...

1 kommentar:

  1. HA haha vilka söta bilder speciellt när Livis står i lådan Jimmy berättade om det såg min lilla prins huvud komma med:) Tessan

    SvaraRadera