torsdag 30 september 2010

Varför kan vi inte bara vara sams?

Blir så ledsen, så trött, så... ja jag vet inte.
Vi träffas, umgås och skojar med varandra.
Men alltid, alltid blir det tjafs, VARFÖR?!?!
Det tar på krafterna, man blir låg och man blir lite ledsen, varför kan vi inte bara vara sams?
Det är stunder som dessa som jag minns, extra mycket, varför vi inte ska leva med varandra, det går bara inte.
Jag förstår inte att två människor som är både väldigt lika men oxå väldigt olika, kan vara såna jävla motpoler.
Ingen av oss VILL ju bråka, ingen av oss vill att det ska va detta tjafset mellan oss, men ändå blir det så.
Som tur är så sover Livia varje gång, eller så är hon inte här, så hon iaf slipper ta skada av det.
Det tar på krafterna, för inte faan blir man glad av att bråka, inte får man mer energi av det.
Vet inte varför det är så som det är, varför vi inte bara kan vara sams.
Vi separerade ju för att vi inte orkade med allt bråk längre, men ändå fortsätter vi.
Kanske är det för att vi träffas FÖR ofta, men samtidigt måste ju du få träffa Livis, inte bara varannan helg.
Äh, jag vet inte, jag vet bara att jag inte orkar hålla på å ödsla energi på onödiga, jävla små tjafs.
Önskar och hoppas att det ska bli bättre med tiden, när vi fått lite mer distans till varandra.
Att vi ska kunna vara de vänner vi vill vara!
Som sagt, vi har kul å skojar med varandra oxå, men ändå så slutar det i tjafs 8 gånger av 10.
Vi måste bli bättre, vi måste bita oss i läppen och tänka till en gång till innan vi låter irritationen komma fram.
Svälja en gång extra...
För vad det är värt, Förlåt, och tack för hjälpen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar