söndag 13 februari 2011

Vår helg i Åkers

Busar i "lånetofflorna"

Tydligen är det kul å äta gurka =)

KÄRLEK <3
Lördagen började med en slapp morgon, tidig, men slapp.
Sen runt lunch så tog jag, mamma å Livia en promenad till affären så Livia kunde somna i vagnen.
Sen runt kl 14 kom lilla mormor, morbrors fru och två av mina kusiner och vi alla firade Emma, som blir 16 år på måndag.
Vi umgicks och fikade på allt de goda fikabrödet som bjöds =)
På kvällen, när de andra åkt hem till sig, så åt vi pizza, lekte massor och glodde på hockey och film.
Idag vaknade jag med ont i halsen och kände mig lite ur form, så jag, mamma å Livia tog en kort promenad så Livis fick somna i vagnen.
Annars va vi bara hemma och tog det lugnt, kollade på hockey, åt gott och mamma å syrrorna lekte massor med Livia så jag kunde ligga i soffan å krya på mig.
Hoppas skiten går över tills imorgon!
Livis har sagt massa nya ord denna helg, och hon fattar faan ALLT man säger till henne och ber henne om <3
En, som vanligt, helmysig helg nere i Åkers!
Tack för att ni finns!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar