söndag 6 februari 2011

Skojig helg!!

Lördagen började med att jag vaknade utvilad, när kl ringde kl 10:15.
Runt lunch fick jag finbesök, vi snackade massor, åt lite mat och kollade de två första perioderna på AIK-SSK, sen fick jag skjuts in till Tälje.
Försfest hemma hos Kenny, men Helena, Jonas, Skrot och hans tjej, riktigt skojjigt!!!!
Runt 23, eller nåt sånt... gick vi till Southern Streeters årsfest.
Det va skoj där oxå, men jag tycker vi hade mkt roligare på förfesten =)
Eftersom jag hade så skoj så bangade jag skjutsen hem och kraschade på Kennys soffa ist.
Han körde hem mig runt kl 12 och sen har jag bara degat, slappat och slöat.
Längtade så sjukt mkt efter Livia, så när hon kom vid kl 17 så hade vi kramkalas och satt å gosade i soffan.
Det märktes att hon hade saknat mig oxå, för hon va jättekramig <3
Hennes utslag är mkt bättre, bara hoppas blåsorna i munnen oxå gett med sig, lite svårt att se.
Nu ska jag glutta vidare på tv och fortsätta min soffparkering.
Tack alla som varit en del av min helg, hade skitskoj, och mkt trevligt!
Tjng tjong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar