onsdag 9 februari 2011

Full fart idag oxå =)

Idag va det dax att gå till dagis för sessan, för första gången på lite över en vecka.
Jag va trött som ett as imorse, eftersom jag inte somnade förens väldigt sent pga olika omständigheter.
Bråk och tjafs som tillslut löste sig...
Livis va ledsen när jag lämnade henne på dagis, och det sved i mitt hjärta kan jag lova.
Men som sagt, jag vet ju att barnen oftast slutar gråta nästan direkt när föräldrarna åkt, och jag va ju tvungen att åka.
Ringde sen och hörde efter och det hade gått över fort och hon lekte och va glad.
Jag åkte å fikade med en gammal vän i några timmar och sen hämtade jag Livia.
Hon hade varit en solstråle hela dagen, som vanligt =)
Efter det åkte vi å hämtade Livias farmor och så åkte jag å släppte av dom hemma hos henne.
De lekte och busade medans jag åkte iväg en sväng och hade ett mkt viktigt samtal!
Runt kl 17:30 hämtade jag Livis i Tälje och vi åkte hem till oss.
Hon fick lite lelle och vi glodde på Bompa, men när lellen va slut så blev hon jättetrött.
Jag prövade att lägga henne och hon somnade ganska direkt, redan kl 18:30.
Det är jobbigt att va på dagis =)
Nu blir det soffhäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar