söndag 20 februari 2011

Min lördag

Tog en liten sovmorgon och sen blev det en långpromenad i solen med Linda och Milo och jag gjorde min första snöängel för denna vinter :-P
Efter ca 1½ timme ute i kylan så stannade vi till på Nyfiket och tog varsin Latte, och Milo fick en smarrig bulle.
Han blev jätteglad och hade t,om socker i pannan när han va klar, gullegrisen!!
Efter det begav jag mig hem och hade lite besök i några timmar.
Runt kl 19 åkte jag in till A-C i Tälje och förfestade på min alkoholfria Chapel Hill och sen bar det av in till Huvudstaden.
Vi kom till Patricia, efter att vi åkt lite vilse.
Har aldrig varit på den båten förut, den va mkt större inuti än vad som syntes utanpå.
Men det va lite jobbigt med alla deras Pirater och Döskallegubbar de hade, jag som har fobi för skyltdockor
fick många rysningar, eftersom "dockorna" stod lite överallt, där vi gick förbi =)
Vi kom dit ca 23:50 och A-C blev utsläng pga att hon va för full ca kl 00:40...
Och eftersom hon va så full så va det ingen idé att försöka komma in någon annanstans heller.
Jag va "lite" bitter, kändes så jävla onödigt att åka upp hela vägen dit, för att sen bara åka hem.
Har inte varit ute med henne på ca 2,5 år,och trodde/hoppades att hon hade mognat, men nej...
Jag tycker att om man fyller 31 i år så borde man kunna ta lite mer ansvar när man dricker, men nu vet jag bättre...
Så ett mindre lyckat avslut på en härlig dag med andra ord!
Vi plockade upp Ted och åkte hem till A-C, jag va kvar till ca 2 och åkte sen hem, åt lite, satt vid datan och gick och la mig.
Idag ska jag på Me&I-party hemma hos Mika och sen hämta min underbara, älskade dotter, SOM jag har längtat!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar