fredag 4 februari 2011

Fredag

Livia sov jättebra inatt!
Första bra natten på 1 vecka, hoppas att det beror på att hon börjar bli kry!
Jag däremot somnade inte förens runt kl 2 pga viss oro och obehagliga omständigheter.
Och bara för att man bryr sig och försöker hjälpa så får man skit, som vanligt av denna person.
Jaja, bara å bita ihop och fortsätta va glad =)
Jag å Livia tog det lugnt på morgonen, lekte lite och gosade.
Hon har fortfarande jobbigt å äta, men utslagen runt munnen går fortfarande åt rätt håll.
När det va dax för hennes vila så tog vi en promenad med vagnen.
Vi va ute å gick 1 timme, sen mötte vi upp "Gudis" å gick 20 min till.
När vi gått klar gick vi in till hennes affär å fikade lite.
Livia har alltid jättekul där eftersom det är en affär med MASSOR av saker!
Efter det gick vi hem och jag försökte truga i Livia lite mat.
Sen åkte vi in till Tälje och mötte upp Livis farmor, och de gick hem till henne.
Jag drog till Bolaget och till Maxi.
Nu på kvällen har jag dammsugit, skurat, tvättat, plockat, dammat och skurat toan, blonderat håret, duschat å fixat mig, så nu blir det soffslapp!!!!!!
Faan, kom på att jag ska måla naglarna oxå... *SUCK*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar