torsdag 17 februari 2011

Lugn dag och Fuck the A-kassa

Vaknade när klockan ringde, efter en bra natt, återigen.
Vi gosade och lyxade till det genom att käka frukost framför "Bompa" i vardagsrummet :-P
Åkte och lämnade Livis på dagis, och återigen va hon ledsen när jag lämnade henne =(
Men jag VET ju att det går över direkt när jag åkt, men det gör ont som faan ändå.
Jag åkte hem och la mig på soffan och "kurerade" mig lite.
Har fortfarande ont i halsen, men febern verkar gett med sig även fast jag fryser lika mkt fortfarande...
Micke åkte och hämtade Livia idag, sen kom dom förbi här och hämtade vagnen, pulkan mm, så jag fick chans att säga "Hej då" till en glad Livia, det kändes bra!
Nu ska hon vara med Micke ända fram till söndag, och det känns jättekonstigt!!
Mickes mamma är uppe i Dalarna tors-sön, så Livis å Micke får helt egen tid denna helg.
Eftersom han renoverar hemma hos sig så brukar han å Livis "bo" där de helgerna han har henne.
Hela denna dag har jag varit hemma, vilket INTE är vanligt när det gäller mig, brukar alltid hitta på nåt.
Men det har varit ganska skönt att bara "vara".
Åkte en snabbis till Ica och handlade lite och passade på att prata lite med Sofie på Jackpot.
Fick ett VÄLDIGT tråkigt besked av a-kassan idag, så nu blir det till att söka jobb i AKUTFART!!!
Har sökt några idag, plus skrivit in mig på fler bemanningsföretag, så nu är det bara att leta vidare och hålla tummarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar