fredag 18 februari 2011

En trevlig dag!

Dagen började med sovmorgon och segande framför tv:n.
Runt kl 12 åkte jag iväg hem till Jenny och Liam på fika.
Vi bubblade på i några timmar, över några koppar kaffe, och sen skjutsade jag henne och Liam till Willys i Weda.
Passade på att handla lite jag oxå, när vi ändå va där.
Kom hem runt kl 17, och tanken va att jag skulle gå hem en sväng till Linda och Milo.
Men hon höll på å lägga Milo när jag ringde, och sen när hon va klar me de, då hade jag segat till på soffan,
plus stoppat i en maskin tvätt.
Så vi sa att vi kanske kunde ses en sväng imorgon på dagen ist.
Nu ska jag snart hänga lite tvätt, sen slappa på soffan.
Och eftersom halsen är lite bättre idag så tänkte jag försöka unna mig lite godis :-P
Hela dagen har känts som lördag, säkert bara för att Micke hämtade Livis redan igår.
Saknar henne som faan, men vi ses ju snart igen.
Ha en trevlig lörd... fredagskväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar