tisdag 8 februari 2011

En heldag med goda vänner

Vi knatade iväg till Linda och Milo runt kl 10:20 idag.
Vi gick till Jackpot och jag lånade med mig Bella (Livis "Gudis" Grand Danois) som fick följa med oss på en sväng.
Sen lämnade vi av henne och så hjälpte jag Linda lite i tvättstugan medans barnen låg i sina vagnar å sov.
När det var klart gick vi ut och gick igen, handlade lite och gick sen tillbaka hem till Linda och Milo igen.
Alla fyra åt lite mellis, och sen sprang Linda ner till tvättis och tog det sista.
När hon kom upp igen så begav vi oss, hela högen hem till oss.
Linda och barnen lekte i lekrummet medans jag lagade lasagne och gjorde sallad.
När maten var klar så åt vi och efter middagen badade barnen, och sen blev det "Bompa".
Så idag har vi varit med Herr Ny och Fru Paulin ;-P från kl 10:20 till 19:00.
Det har varit en mkt trevlig, rolig, mysig och skojig dag och kväll, tusen tack för att ni finns!
Detta måste vi göra om snart igen!!!
Livia och jag mös i ca 2 min efter att de gått, och sen gick jag in å la henne.
Behöver jag säga att hon somnade på 2 sek?!
Nu blir det jobbsök, soffslapp och dusch för Livias mamma!
Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Milo somnade också som en stock nr vi kom hem. Otroligt skönt! Nu har denna mamma ensam tid att avnjuta. =)

    Tack själva för hjälp med tvättstuga, vallning av oss, mat... Ja allt. Detta görs om!
    <3

    SvaraRadera