måndag 7 februari 2011

Mysig dag!

Dagen började med en långpromenad med Linda och Milo.
Barnen åkte vagn, gick själva, busade och hade jättekul!
Vi hade mkt å prata om idag, Linda och jag (som vanligt) så tiden flög förbi.
Efter ca 1 tim å 45 min promenad så hämtade jag å Livis hennes skötväska å så åkte vi ner till lilla mormor å hälsade på.
Vi fikade, pratade och åt.
Runt kl 15 åkte vi hem till mamma å syrrorna, där vi lekte, åt, pratade och hade det trevligt.
Livia gick runt å bubblade, då sa jag AIK, och hon upprepade det, flera gånger, HELL YES va stolt jag blev!! :-D
Hon sa även hjärta idag, torka, kast (när hon kastade bollen).
Det kommer nya ord varje dag och hon upprepar nästan alla ord man säger, sååå häftigt!
Skulle jag räkna upp alla ord hon kan säga nu så skulle jag få sitta här hur länge som helst, för nu går det fort, kan jag lova!
Jag är så stolt över min lilla ögonsten!!!!!!
Vi åkte hem efter "Bompa" och Livis somnade i bilen.
Hon sover som en sessa och jag ska nu glutta lite på tv, duscha och bara slappa.
Ska försöka komma i säng tidigt, eftersom jag somnade JÄVLIGT sent igår, pga tråkiga omständigheter...
Sköt dig själv och skit i andra, är ett "motto" som jag önskar att alla kunde leva efter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar